Bad...

2010-12-13 20:02:22
Kategori: [Foto-inomhus] - Kommentarer [3]
Kopiering förbjuden! ©


Ja det har varit dålig uppdatering men nu är jag tillbaks! Igår var vi på Ikea hela dagen köpte lite grejer till köket och har tittat på lite grejer till mitt nya rum :} Och idag så var det lucia i skolan det var väll ganska bra och sen var det ridning hade en evighetsbana det var faktiskt väldigt kul fast hästen jag red var ganska slö i början sen fick han igång gloppen :} Ja det var mina dagar Ha det bäst! :} PUssss'
Måste även tacka för era fina kommentarer om min design det känns ända in i hjärtat! Titta in på hon som har gjort bloggen vet´ja hon kan säkert fixa en till er med om ni vill :} {länk}






fanny:

Skola, själv:)?


2010-12-13 - 20:57:39
Hemsida: http://fannygr.blogg.se/

EMELIE - FOTO:

sv; så lote så :D


2010-12-13 - 21:40:02
Hemsida: http://thisemelie.blogg.se/

i d a f o t o - ida gilbertsson:

sv: jodå, det är bara bra (:

vart bor du?

(menar bara för att du verkar känna elsa & wilma :))


2010-12-14 - 13:20:55
Hemsida: http://idafoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:


» DITT NAMN

» MAIL-ADRESS

» BLOGGADRESS

Skriv här:


Spara uppgifter!

Namn: Clara
Ålder: 12 år
Gillar: sommaren, att shoppa, mysa framför en bra film, fota, läsa bloggar & umgås med mina otroligt fina vänner
Ogillar: Läxor, att gå upp på morgonen, djurplågeri {!} & falska människor

Kamera: Bilderna i bloggen är antigen tagna med min kompis Nikon D3000, mina föräldrars Canon 400d eller min egna kompaktkamera Nikon Coolpix S500.

Kontakt: Klicka här för att maila mig     ARKIV:
    HITTAR DU INTE?:


       


    PHOTOS BY ME ↓: