Torsdag kväll

2010-12-09 20:37:17
Kategori: [Kära dagbok] - Kommentarer [1]
Kopiering förbjuden! ©


Ja, idag har jag inte gjort så mycket. Var hos elsa efter skolan och sen gjorde jag all läxa jag har till imon.. :/  Och just nu tittar jag på Ghost whisperer :} Men vi ses! Pusssss!



En bild jag tog hos elsa idag :}






EMELIE - FOTO:

sv; tack du! :D och ännu ett tack fina du! ;)

ha en fin kväll kram


2010-12-09 - 21:05:53
Hemsida: http://thisemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:


» DITT NAMN

» MAIL-ADRESS

» BLOGGADRESS

Skriv här:


Spara uppgifter!

Namn: Clara
Ålder: 12 år
Gillar: sommaren, att shoppa, mysa framför en bra film, fota, läsa bloggar & umgås med mina otroligt fina vänner
Ogillar: Läxor, att gå upp på morgonen, djurplågeri {!} & falska människor

Kamera: Bilderna i bloggen är antigen tagna med min kompis Nikon D3000, mina föräldrars Canon 400d eller min egna kompaktkamera Nikon Coolpix S500.

Kontakt: Klicka här för att maila mig     ARKIV:
    HITTAR DU INTE?:


       


    PHOTOS BY ME ↓: