Skola idag!

2010-06-01 18:21:22
Kategori: [Kära dagbok] - Kommentarer [1]
Kopiering förbjuden! ©


      Hejsan! Idag var det skola igen vi hade någon slags utedag. Det var typ olika stationer ena var fotboll, brännboll, frisbee och tennis. Det var ganska kul(: Men iallafall imån vet jag inte redigt vad jag ska göra.     Men ni får komma med några tips om vad jag ska lägga upp på min lilla blogg:) Puzzizar och kramizar!!






elsa:

Hmm, kanske lite hästbilder [tagna av dig såklart], & lite annat än bara det man gjort under dagen, lite mer speciella saker kanske. ;} & berätta lite om de hästarna du rider & så. ;D



Svar: Ja, men eller hur? Hur gött som helst! :D


2010-06-01 - 19:02:07
Hemsida: http://elsaglans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:


» DITT NAMN

» MAIL-ADRESS

» BLOGGADRESS

Skriv här:


Spara uppgifter!

Namn: Clara
Ålder: 12 år
Gillar: sommaren, att shoppa, mysa framför en bra film, fota, läsa bloggar & umgås med mina otroligt fina vänner
Ogillar: Läxor, att gå upp på morgonen, djurplågeri {!} & falska människor

Kamera: Bilderna i bloggen är antigen tagna med min kompis Nikon D3000, mina föräldrars Canon 400d eller min egna kompaktkamera Nikon Coolpix S500.

Kontakt: Klicka här för att maila mig     ARKIV:
    HITTAR DU INTE?:


       


    PHOTOS BY ME ↓: