LÄXA!!!

2010-11-30 18:41:43
Kategori: [Foto-vatten] - Kommentarer [1]
Kopiering förbjuden! ©


Ja ska nu läsa en engelsk bok på 86 sidor och jag har inte börjat än och den ska vara färdig imån med en reccension också! :/ Vet inte riktigt hur jag ska hinna men, men jag får väll försöka ändå fast jag inte fattar nånting! :} PUssss


En bild från Prag i sommras :} SAKNAR!!






Elsa:

Man SKA inte ha läst ut den imon, man skulle läsa typ minst en timme på den här veckan. ;}


2010-11-30 - 20:43:25
Hemsida: http://elsaglans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:


» DITT NAMN

» MAIL-ADRESS

» BLOGGADRESS

Skriv här:


Spara uppgifter!

Namn: Clara
Ålder: 12 år
Gillar: sommaren, att shoppa, mysa framför en bra film, fota, läsa bloggar & umgås med mina otroligt fina vänner
Ogillar: Läxor, att gå upp på morgonen, djurplågeri {!} & falska människor

Kamera: Bilderna i bloggen är antigen tagna med min kompis Nikon D3000, mina föräldrars Canon 400d eller min egna kompaktkamera Nikon Coolpix S500.

Kontakt: Klicka här för att maila mig     ARKIV:
    HITTAR DU INTE?:


       


    PHOTOS BY ME ↓: