Nystart!

2010-11-08 18:45:13
Kategori: [Nytt] - Kommentarer [2]
Kopiering förbjuden! ©


Hallå där! Nu tänkte jag {försöka iallafall..} blogga här igen! :} En ny design som Elsa har gjort är på plats & nya bilder har laddats upp. En nystart! Hoppas det gillas, jag är iallafall jättenöjd! :D Klicka här för att lägga till mig på bloglovin', skulle bli så hääääär glad! Ska påpeka att vissa utav bilderna i headern är från weheartit.com, som det även står. Kram!






Linnéa:

Sv; Tack! :D


2010-11-08 - 19:18:49
Hemsida: http://sheisnea.blogg.se/

anna:

tack snälla du!


2010-11-08 - 21:03:24
Hemsida: http://madeinjapan.nu

Kommentera inlägget här:


» DITT NAMN

» MAIL-ADRESS

» BLOGGADRESS

Skriv här:


Spara uppgifter!

Namn: Clara
Ålder: 12 år
Gillar: sommaren, att shoppa, mysa framför en bra film, fota, läsa bloggar & umgås med mina otroligt fina vänner
Ogillar: Läxor, att gå upp på morgonen, djurplågeri {!} & falska människor

Kamera: Bilderna i bloggen är antigen tagna med min kompis Nikon D3000, mina föräldrars Canon 400d eller min egna kompaktkamera Nikon Coolpix S500.

Kontakt: Klicka här för att maila mig     ARKIV:
    HITTAR DU INTE?:


       


    PHOTOS BY ME ↓: