Jag är med i en fototävling hos elsa och det här är mitt bidrag

2011-01-18 17:48:45
Kategori: [Nytt] - Kommentarer [1]
Kopiering förbjuden! ©


{länk}






Johanna:

Svar : Hihi tack så mycket, headern är faktiskt rätt så ny :) Haft den i någon vecka eller så :) Kram


2011-01-18 - 21:51:32
Hemsida: http://joojo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:


» DITT NAMN

» MAIL-ADRESS

» BLOGGADRESS

Skriv här:


Spara uppgifter!

Namn: Clara
Ålder: 12 år
Gillar: sommaren, att shoppa, mysa framför en bra film, fota, läsa bloggar & umgås med mina otroligt fina vänner
Ogillar: Läxor, att gå upp på morgonen, djurplågeri {!} & falska människor

Kamera: Bilderna i bloggen är antigen tagna med min kompis Nikon D3000, mina föräldrars Canon 400d eller min egna kompaktkamera Nikon Coolpix S500.

Kontakt: Klicka här för att maila mig     ARKIV:
    HITTAR DU INTE?:


       


    PHOTOS BY ME ↓: