Lagar mat

2011-01-19 16:51:15
Kategori: [Foto-blommor] - Kommentarer [2]
Kopiering förbjuden! ©


Japp står här i köket med musik och lagar lite mat. Ja dagen har varit ganska lugn. Ja sen var jag ute med hunden vi passar sen har jag inte gjort så mycket annat. Pusss






Johanna:

Svar : Hihi tack :D


2011-01-19 - 19:50:29
Hemsida: http://joojo.blogg.se/

EMELIE - FOTO:

sv; TACK!:d nje den är ju rätt så ny så


2011-01-20 - 14:43:24
Hemsida: http://thisemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:


» DITT NAMN

» MAIL-ADRESS

» BLOGGADRESS

Skriv här:


Spara uppgifter!

Namn: Clara
Ålder: 12 år
Gillar: sommaren, att shoppa, mysa framför en bra film, fota, läsa bloggar & umgås med mina otroligt fina vänner
Ogillar: Läxor, att gå upp på morgonen, djurplågeri {!} & falska människor

Kamera: Bilderna i bloggen är antigen tagna med min kompis Nikon D3000, mina föräldrars Canon 400d eller min egna kompaktkamera Nikon Coolpix S500.

Kontakt: Klicka här för att maila mig     ARKIV:
    HITTAR DU INTE?:


       


    PHOTOS BY ME ↓: