shopping...

2011-01-22 16:22:06
Kategori: [Shopping] - Kommentarer [0]
Kopiering förbjuden! ©


Alltså jag har hamnat i en ond shopping cirkel... Jag var runt och kollade lite på klockor och jag vill ha en klocka från ur och pen sen var jag inne på h&m och kollade på skor och hittade 2 stycken jag vill ha och sen var jag inne på lagerhouse och det blev ju inte bättre om jag säger så hittade olika saker med muffins på och jag vill ha typ allt där ÄLSAKR lagerhouse! Och på Gina hittade jag typ 12 olika tröjor som jag älskar men jag köpte 2 av dom... Så jag vet inte vad jag ska göra typ allt jag ser vill jag ha!! Gash, help me!!! Puss






Kommentera inlägget här:


» DITT NAMN

» MAIL-ADRESS

» BLOGGADRESS

Skriv här:


Spara uppgifter!

Namn: Clara
Ålder: 12 år
Gillar: sommaren, att shoppa, mysa framför en bra film, fota, läsa bloggar & umgås med mina otroligt fina vänner
Ogillar: Läxor, att gå upp på morgonen, djurplågeri {!} & falska människor

Kamera: Bilderna i bloggen är antigen tagna med min kompis Nikon D3000, mina föräldrars Canon 400d eller min egna kompaktkamera Nikon Coolpix S500.

Kontakt: Klicka här för att maila mig     ARKIV:
    HITTAR DU INTE?:


       


    PHOTOS BY ME ↓: